Da lepas sdah raye aji..so konklusinyerr tahon nie kedue2 raye x smeriah tahon2 lepas..kalo dingatkan tahon lepas2,time2 kite skolah rendah..byk dpt wet raye..skang da bsar panjang nk p braye pon da malu..huhu...Kalo dulu2 ramai gak kengkawan..tp skang sume da bsar2 da..dulu adew gak men sorok2 la..men guli la..banyak la game..tp skang da kureng..al maklom la xkan nk kecik slame2 nyer kan..Tapi bsyukor je la ngan ape yg adew kan..sayang plak kat zaman2 kecik..hehehe..kalo adew doraemon kan bagos..bleh kembali ke zaman 2 kan..hehe..zaman kegemilangan katew kan..huhu..so DaLaM iDoP Nie KiTa ENJOY!!!!!